Přijímací řízení PRO ŠKOLNÍ ROK 2025/2026

Pro naše deváťáky

Informace k přijímacímu řízení na střední školy pro školní rok 2025/2026

PŘIHLÁŠKY PODÁVAJÍ ZÁKONNÍ ZÁSTUPCI ELEKTORNICKY POMOCÍ SYSTÉMU DiPSy.

Všechny potřebné informace i přístup do systému DiPSy najdou uchazeči a jejich zákonní zástupci na adrese: www.prihlaskynastredni.cz

Termíny pro přijímací řízení na střední školy a konzervatoře (včetně termínů přijímacích a talentových zkoušek) stanoví školský zákon  a vyhláška  č. 353/2016 Sb., o přijímacím řízení ke střednímu vzdělávání.

Termín pro podání přihlášky na střední školu 2025: 

do 20. února 2025

1. řádný termín přijímacích zkoušek 2025

  • pátek 11. dubna 2025

2. řádný termín přijímacích zkoušek 2025

  • pondělí 14. dubna 2025

1. náhradní termín přijímacích zkoušek 2025

  • úterý 29. dubna 2025

2. náhradní termín přijímacích zkoušek 2025

  • středa 30. dubna 2025

Užitečné odkazy:

A další užitečné odkazy:


  


  

Pro budoucí prvňáčkY

INFORMACE K ZÁPISU

Z kapacitních a provozních důvodů ve školním roce ........ otevíráme .... třídy, maximálně .... žáků.

ROZHODNUTÍ O PŘIJETÍ ŽÁKŮ DO 1. ROČNÍKU  ZDE

Podrobné informace k zápisu naleznete ZDE

KRITÉRIA pro přijetí do 1. ročníku ZDE

     Užitečné materiály pro předškoláky:

    • Školní zralost. J. Bednářová, V. Šmardová, Nakladatelství EDIKA
    • Je naše dítě zralé na vstup do školy? D. Jucovičová, H. Žáčková, Nakladatelství Grada
    • Šimonovy pracovní listy – různí autoři
    • Předcházíme poruchám učení – Brigitte Sindelar
    • Jedním tahem – Jiřina Bednářová, Richard Šmarda
    • Školní zralost – Jiřina Bednářová, Vlasta Šmardová
    • Hrajeme si s písmeny – Rozlišování hlásek – Olga Zelinková
    • Říkej si se mnou – Bohdana Pávková, Richard Šmarda
    • Rozvoj grafomotoriky, Mezi námi pastelkami, Na návštěvě u malíře, Co si tužky povídaly, Rozvoj zrakového vnímání, Mezi námi předškoláky 1. – 3. díl, Jak se pastelky učily kreslit, Orientace v prostoru a v čase pro děti – Jiřina Bednářová

     Užitečné odkazy pro předškoláky: