zpátky na výpis

ADéPéčko - 4.den

Únava na mě dopadá drazí rodiče a navíc je tady o zábavu postaráno :)

Ale pěkně popořadě. Ráno jsem nechal Marcelku Holanovou v PC zavřenou a vzal jsem si na pomoc rozprašovadlo se studenou vodou :D mám vám povídat víc? :D no nasmál jsem se při některých ksichtech a nevěřícnému koukání, co to dělám (ne všichni mají zkušenosti z lyžáku), ale na snídani se už zase všichni smáli a byla pohoda. Dopolední program byl volno. Dotočili jsme poslední videa na akademii a začali "stříhat celovečerák" :) pokud to vše vyjde jak si představujeme, bude to moc fajn :) Ostatní mezitím rozehráli další sérii stolních her a jiní odpočívali na pokoji. Událost dne však je asi NAVRÁCENÍ MOBILŮ :)

Po obědě už jsme vyrazili směr Hradec nad Moravicí a to na pohádkový zámek. Cestu nam trošku zkomplikoval mistní cyklistický závod, ale i přes drobnou změnu trasy jsme dorazili do cíle. Opět nám vyšlo počasí, takže kdo se nezúčastnil 70ti minutové prohlídky, šel si roztáhnou pláštěnku namísto deky a odpočíval v zámecké zahradě. Opět musím dětem poděkovat za relativně slušné chování a dodržování pořádku v zámeckém prostředí. Cestou zpět jsme se zastavili na rychlou fotku na kamenech a hurá do ADP. Odhlasovali jsme si ještě večerní táborák (dnes bez buřtů), takže děti došly ještě pro dřevo  nachystaly k ohništi. Nyní při čekání na večeři dohrávají stolní hry a nebo semnou koukají na hokej/fotbal...ano věřím, že i vy rodiče víte, že dnes fotbalová PLZEŇ vyhrála titul :P a určitě z toho máte stejnou radost jako já :P